The Legendary Miss Britney Spears

Instagram: http://instagram.com/deannafatale

Image and video hosting by TinyPic
 Femme Fatales

I'm Deanna. I stan for Britney and the song Inside Out. Britney Spears official tumblr follows me. And remember, those who do not trust in Godney, cannot be trusted in life, period.




Gimme Something Good | Archive | Random | Submit Me Something To Remember




» «

Anonymous asked: Your reaction to each of her VMA performances/appearances (well if you saw them when they aired)?

Ah ok let me see how good my memory is. And yes I remember them all very well bb

1999- This was the year she joined NSYNC on stage and she performed BOMT. I was 9 years old at the time and I remember being so happy and giddy because I was a huge NSYNC fan and I loved the song BOMT

2000- When she ripped off that black suit and performed Satisfaction and Oops. I remember being completely shocked and in awe of her sex appeal. I was 10 my parents were pissed but I remember thinking whoa 

2001- Slave 4 U performance. I remember I thought she was so sexy and confident. I was very impressed with the snake and that is my favorite music video so I loved the dancing. I was 11 and I remember trying to copy the dance moves

2002- She presented Michael Jackson with a birthday cake and I just remember thinking.. ugh just bow there she is with the King of Pop. I was 12 at the time

2003- Like A Virgin. Omg I remember when she kissed Madonna I was speechless. Christina and Missy who? I was so shocked and so ah omg! Again my parents were pissed, I was 13. I thought it was so risky and I loved it.

2006- That was the pre taped pregnancy video of her presenting the Best R&B video. I was 16 and I remember thinking ugh I can’t believe she is pregnant.

2007- Gimme More. Ugh I was 17 this made me cry I remember thinking god why won’t someone take her off stage. She just looked so lost and confused and I remember thinking they were taking advantage of her and it truly made me sad.

2008- She won her first Moonman and I remember she looked so happy and that made me happy to see how far she had come. I was 18 and in pure stan mode in college.

2009- I was 19, she won for Womanizer and I was happy.

2011- I was 21 and this was when she had her tribute. I remember thinking god she is so legendary and deserves this, but I thought damn why the fuck did they cut off her speech. I thought she deserved more, and I thought again MTV used her for ratings.

… I wanna say that was it. If I missed one don’t hold it against me

10 December × 06:43pm × 9 notes
9 notes
tagged as: Anonymous.

  1. ohhhstop said: GIMME MORE WAS SO SAD FOR ME TOO. i wanted to hug her so her eyes wouldn’t look so sad :-(
  2. godney posted this


 

Theme: Chocolate Kisses by LeLouisVuitton.tumblr.com